dimecres, 30 de gener del 2008

Solteres 6-Casades 5.

Només unes quantes línies per donar les gràcies a totes les jugadores i a la resta de l'organització que va participar en el partit de "solteres contra casades" del passat dissabte 26 de gener a les 18 h. al camp de futbol municipal. L'afluència d'espectadors va ser senzillament impressionant.

Ah! Per cert, tenen raò aquells que diuen que no estem preparats per a la vida moderna. Haurem de pensar un nom nou per al partit de l'any vinent: entre les casades n'hi havia de separades i divorciades (a les quals es comptava segons el seu estat civil anterior), i entre les solteres hi havia parelles de fet i solteres "rases". Ufff! Que complicat per un partit de futbol...

És veritat que ja ens trobem en ple segle XXI i que "solteres contra casades" ve d'una altra època, però és que encara ara no tinc clar si les que conviuen en parella han de jugar com a "solteres" o ve com a "casades". Tot un dilema, ves.

Bromes a part, va ser un molt bon partit, molt millor del que alguns pensaven (entre ells potser jo mateix!), sobretot per la serietat amb què moltes de vosaltres us ho vàreu prendre.

Moltes gràcies.

Poc a poc, seguim fent poble.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Carai quin poble més modern! Jo sempre havia vist aquest tipus de partit però en la versió masculina. Per cert, una pisteta: d'estats civils només n'hi ha 4: solter, casat, divorciat i vidu, o sigui que ja esteu canviant el títol del partit perquè sinó, les divorciades no poden jugar!. Les parelles de fet, la veritat és que no sé a quina banda posar-les...! Apa, divertiu-vos molt aquesta tarda!!!

G ha dit...

Merci pel comentari Jordi.
Veig que tens un bloc molt interessant, en el que es nota que sant pere és un poble viu on la gent es mou.
Has fet una entrada del partit de fútbol, i una altra de carnaval, jo tinc moltes fotos d'ambdues, i de molts dels actes que es fan a Sant Pere. Sempre tinc la càmera a mà i faig fotos a tothom que es deixa ;)
Si t'interessessin, m'ho dius i te les enviaré.
Salut!