dilluns, 18 de febrer del 2008

Entitats.

Fa uns quants dies que dono voltes a la importància que té per un poble com Sant Pere la col·laboració de les entitats a l'hora d'organitzar activitats dirigides a la resta dels veïns.

Una vegada hem passat la festa de fi d'any, l'arribada dels Reis d'Orient, la festa major de Sant Sebastià i el Carnestoltes, m'adono que molts d'aquests actes no podrien dur-se a terme sense l'ajuda, sovint desinteressada, d'algunes entitats que formen part de la nostra societat civil.

Des d'aquí només vull aprofitar per donar les gràcies a totes aquelles persones que ens han ajudat a fer possible l'augment de participació viscuda en les recents activitats organitzades. Ben segur que la bona acollida es deu, en gran mesura, a les ganes i dedicació que molts d'ells hi han posat.

No m'agradaria oblidar a ningú, però adreço aquestes línies a la junta del F. C. Sant Pere, a la comissió de festes que va fer l'impossible per tal que, entre altres coses, l'arribada dels Reis d'Orient es fés pel riu Fluvià, a la colla dels pencaires del carnestoltes i a tota aquella gent que, en un moment o altre, ens han prestat la seva ajuda perquè les coses funcionessin millor i alhora fer realitat una participació més plural i diversa.

A tots vosaltres, moltíssimes gràcies.

1 comentari:

Montse Leal Garcia ha dit...

Hola Jordi. Tenia ganes d'escriure't en aquest blog ja que fa temps que m'en parlaven.. només dir-te que no ens coneixem molt.. de fet de vista pel poble, malgrat que jo no sóc de Sant Pere. L'objectiu d'escriure't no només és donar-te l'enhorabona per tot el què esteu fent pel poble sinó per les ganes que tenia jo, personalment, que algu de la nostra "quinta" estigui al poder d'un municipi altempordanès.... bé... comentar-te que m'he comprat el setmanari Hora Nova pk m'han dit que hi surts i el que vull fer és subratllar els temes més importants i mirar si els portes a terme..jejejejeje.. sinó.. et picarem la cresta.. Bé... espero la teva resposta i que aquest sigui l'inici d'una gran amistat virtual.

Atentament,
Montse